sobota, 14 stycznia 2017

Zakazane ćwiczenia



Z ćwiczeniami Falun Dafa zetknęłam się czytając artykuł o miss Kanady pochodzenia Chińskiego. W artykule była mowa o tym, iż jest to osoba która naprawdę walczy o pokój w świecie. A konkretnie apeluje o uwolnienie więźniów, u nas przedstawianych jako więźniów politycznych, po proteście i krwawo stłumionym w Pekinie na placu Tiananmen. Tak naprawdę są to osoby które wykonują ćwiczenia i poddają się zasadom: Prawda, Życzliwość i Cierpliwości. Dzięki tym zasadom i ćwiczeniom ludność Chin masowo zdrowiała we wszystkich warstwach społecznych. Mało tego, zmieniała się ich mentalność, stawali się lepsi, lepiej i uczciwie wykonywali swoją pracę na każdym stanowisku. Początkowo były to dozwolone ćwiczenia i promowane nawet w TV. Chętnych przybywało coraz więcej do takiego stopnia, że ilość ćwiczących zaczęła przewyższać w znacznym stopniu ilość członków partii komunistycznej. Mimo, iż ewidentnych korzyści jakie z tego powodu uzyskiwała władza w Chinach, w postaci mniejszych nakładów na służbę zdrowia, leczenie zdecydowała się o jego zakazie. Garstka osób we władzy komunistycznej wystraszyła się rosnącej popularności Falun Dafa i zadecydowała o jej zakazie, dlatego był ten protest na placu Tiananmen, krwawo stłumiony. Do dziś istnieje zakaz wykonywania tych ćwiczeń pod groźbą więzienia, a nawet śmierci. Tu w tym przypadku widać co potrafi zrobić zazdrość i chęć posiadania władzy nad drugim człowiekiem, ponieważ lepiej sprawuje się władzę nad nieświadomym i schorowanym człowiekiem.

Piszę ten artykuł, ponieważ chciałam napisać, że występuje coś takiego jak zakaz wykonywania ćwiczeń i chęć bycie lepszym, zdrowszym człowiekiem, dla nas wydaje się to absurdem. Zapoznałam się z tymi ćwiczeniami i poczułam, że to coś dla mnie. Są one proste i mogą je wykonywać wszyscy, bez względu na wiek. Podeszłam do tych ćwiczeń, że będę wykonywać je dla samych ćwiczeń, bez oczekiwania jakichkolwiek rezultatów. Wcześniej próbowałam różnych, ale szybko przestałam, bo są zbyt męczące, bardziej dla osób chcący zachować szczupłą sylwetkę, a ja chciałam tylko wykonywać ruchy, bo ruch to zdrowie. 
 
Jeżeli kogoś zainspirowałam tym wpisem i pragnie być lepszym człowiekiem, przez rozwój duchowy, a przy tym wykonywać ćwiczenia wystarczy wpisać w przeglądarce Falun Dafa to wyświetli się pokaz tej gimnastyki z instrukcją jak ją wykonywać. Z relacji osób które wykonują tego typu ćwiczenia najszybciej pomaga w schorzeniach kręgosłupa. U nas jest wolność, możemy swobodnie rozwijać się duchowo, zmieniając się na lepszego człowieka gdy tylko tego zapragniemy. Natomiast ludzie w Chinach mają zakaz i często z tego powodu są represjonowani, więzieni latami. Istnieją również informacje, że są wykorzystywani jako dawcy organów, ze względu na ich dobry stan zdrowia. Więc na co Polacy czekają, aby się zmieniać i zdrowieć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz